Головним завданням команди Terka.com.ua є задоволення ваших потреб на максимально високому рівні.
Проте, на жаль, трапляються ситуації, коли придбаний товар потребує заміни.
У цьому випадку ми повністю дотримуємося закону «Про Захист прав споживачів».
ОБМІН
Якщо товар став непридатним протягом гарантійного терміну, слід звернутися до авторизованого сервісного центру виробника, контактні дані якого вказані в гарантійному талоні.
Сервісний центр виробника має зробити ремонтні роботи або видати акт про непридатність до ремонту. З цього акта здійснюється заміна товару. У разі виникнення будь-яких питань у процесі взаємодії із сервісним центром виробника, ви можете звернутися до служби підтримки нашого магазину.
У випадку, якщо у вашому населеному пункті немає Сервісного центру виробника, зв'яжіться з сервісним центром для отримання точної інструкції з надсилання виробу. Вартість доставки оплачується Сервісним центром (якщо вага товару перевищує 20 кг). У разі, якщо вага товару менше 20 кг, кошти за доставку можуть компенсуватися після експертизи та підтвердження, що шкода товару була завдана не в процесі експлуатації.
Термін експертизи та ремонтних робіт: до 14 робочих днів.
ПОВЕРНЕННЯ
Умови повернення товару протягом 14 днів після придбання:
Згідно з. 9 Закону України про Захист прав споживачів ви можете повернути товар протягом 14 днів за дотримання таких умов:
- Товар не перебував у безпосередньому використанні
- Відсутні пошкодження та сліди використання, повністю збережено товарний вигляд виробу
- Збережено оригінальне пакування виробу, в т.ч. не пошкоджений блістер, заводська плівка та ін.
- Товар знаходиться в абсолютно працездатному стані.
У разі, якщо в процесі використання товару виявились дефекти, повернення та обмін даного товару можливе лише через Сервісний центр виробника (див. п. Умови надання гарантійного обслуговування). У разі якщо на товар не надається гарантія, він не підлягає поверненню.
Звертаємо вашу увагу, що використанням товару вважається навіть його одноразова експлуатація.
Процедура повернення або обміну нового товару в момент отримання його поштою або після отримання.
Для обміну/повернення товару необхідно написати листа на нашу адресу service@terka.ua , в якому обов'язково вказати такі дані:
- ПІБ, телефон покупця.
- Дату та номер замовлення.
- Склад замовлення (товари).
- Суть проблеми – докладний опис поломки, дефекту, несправності, некомплектності, пошкодження, невідповідності товару.
- Додайте кілька фотографій або відео товару крупним планом з пошкодженнями.
- Бажана дія - обмін чи повернення коштів. Для повернення коштів необхідно вказати ПІБ та номер банківської картки.
Після отримання листа магазин розглядає претензію протягом 1-3 робочих днів.
За результатами розгляду претензії магазин надає розгорнуту відповідь на лист із подальшими інструкціями.
Якщо товар, згідно із Законом України, підлягає обміну/поверненню у листі у відповідь будуть зазначені дані для відправки товару до магазину або до сервісного центру виробника.
При отриманні товару магазин протягом 1-5 робочих днів здійснює повернення коштів покупцю на вказану ним банківську картку або відправляє товар.
Вартість доставки при поверненні нового товару протягом 14 днів оплачується покупцем (у разі, якщо товар не підійшов за кольором, розміром та іншими властивостями зовнішнього вигляду).
ПРЕТЕНЗІЇ ЗА ЯКОСТІ, НЕКОМПЛЕКТНОСТІ, ПОШКОДЖЕНЬ ТОВАРУ ПІСЛЯ ЙОГО ОТРИМАННЯ НА ПОШТІ АБО У КУР'ЄРА НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ, КРІМ ТОВАРІВ, У ЯКИХ МОЖУТЬ БУТИ СКР .